Často kladené dotazy
Pokud hledáte informace o tom, jak funguji, co nabízím, jste na správném místě. Připravil jsem pro vás výběr nejčastěji kladených otázek.
1Na jaké druhy oprav a projektů se specializujete?
Specializuji se na širokou škálu drobných oprav a projektů, včetně instalace a opravy elektrických zařízení a nábytku, malování, vyklízení a venkovní práce. V sekci Služby naleznete více informací, a pokud si nebudete jistí, neváhejte mě kontaktovat.
2Jaké máte zkušenosti?
Každá životní a profesní zkušenost mě něčemu naučila a posunula o kus dál. Jsem kutil s rozsáhlými zkušenostmi z různých oborů. Vystudovaný elektroinženýr s přesahem na výpočetní techniku, správu sítí a systémů pro řízení letového provozu. Jako předseda představenstva BD a pak následně předseda výboru SVJ jsem zajišťoval správu nemovitostí. Jako projektový inženýr jsem řídil a realizoval rekonstrukce, opravy a výstavby bytových i komerčních nemovitostí. Nyní všechny tyto teoretické i praktické zkušenosti využívám jako Hodinový manžel. Zároveň pravidelně absolvuji kurzy a školení, které rozšiřují možnosti mnou nabízených služeb.
3Jaké nástroje a techniku používáte pro svou práci?
Používám širokou škálu nástrojů, včetně elektrických a ručních nástrojů pro řezání, vrtačky, šroubováky a další specifické nástroje pro různé projekty. Zkrátka vše, co je zrovna potřeba. V případě potřeby speciálního nářadí, nebo techniky zajistím její zapůjčení. Náklady za zapůjčení hradí zákazník.
4Jaké jsou Vaše sazby za služby hodinového manžela?
Ceny za mé služby se mohou lišit v závislosti na druhu práce a potřebě speciálních nástrojů. Nabízím konkurenceschopné ceny a snažím se být co nejtransparentnější. V sekci Ceník naleznete podrobnější informace.
5Jak si objednat Vaše služby Hodinové manžela?
Můžete mě kontaktovat telefonicky, e-mailem, SMS, prostřednictvím aplikace WhatsApp nebo pomocí online formuláře. V sekci Kontakt najdete veškeré potřebné informace.
6Jak Vám mohu zaplatit za Vaše služby?
Platba probíhá buď v hotovosti nebo převodem na účet (platba pomocí QR kódu) po dokončení zakázky. Fakturu s platbou v hotovosti Vám na Vaše přání zašlu na e-mail. Standardně vystavuji příjmový pokladní doklad na místě po dokončení zakázky. Doklady o nákupu materiálu obdržíte po dokončení zakázky.
7Můžete k nám přijet a podívat se na to?
Ano, mohu přijet. V některých případech je to i žádoucí. V případě konzultace o způsobu opravy je vhodné nejdříve situaci probrat po telefonu, e-mailem, nebo na WhatsAppu. Vhodné je zaslat fotografie daného problému. Je to pro Vás výhodnější. V případě konzultací přímo na místě si účtuji sazbu za dopravu a hodinu práce dle Ceníku.
8Můžete přijet okamžitě?
Záleží na momentální obsazenosti termínů. Ve většině případů zákazník potřebuje pomoc co nejdříve a já to naprosto chápu. Proto se snažím vyhovět časovým možnostem klienta a zajistit opravu v co nejkratším termínu. Po domluvě pracuji i ve večerních hodinách, o víkendech a svátcích dle Ceníku.
9Jste plátce DPH? Pracujete i pro firmy?
Nejsem plátce DPH. Uvedené ceny jsou konečné. Ceny jsou uvedeny pro koncové zákazníky. V případě, že zákazníkem bude firma, základní hodinová sazba bude navýšena o 20%.